Followers

Saturday, September 17, 2011

to : Mr . F . :))

S & F <3




thnks banyakbanyak kepada awak .


saya menghargainya . apeape pon , jangan lupa JANJI awak terhadap saya .
akan saya hitung semula setelah tamat persekolahan nanti . 
so , be CAREFUL . i am always check it out of u . 


pandaipandai la jaga diri . 
rindu . rindu . rindu . :)

subjek science :

1) apakah infrens yang berlaku dalam skrip di atas ?

*kerana saya berpegang pada janjinya 

2) apakah hipotesis yang boleh dilakukan pada skrip di atas ?

*semakin bertambah rindu , semakin bertambah sayang saya pada awak 

3) berikan pembolehubah :

pembolehubah manipulasi :
* Jenis CINTA

pembolehubah bergerakbalas :
* RESPON awak terhadap saya 

pembolehubah malar :
* kita SAMASAMA manusia :)

*awak . berpegang pada katakata awak . dann saya masih ingat lagi . :)

No comments:

Post a Comment